ZAŠTO PROTEKT GUME?

50% su jeftinije dok u kvaliteti ne zaostaju za ostalima (Protekt gume imaju masovnu upotrebu u avio industriji, taksi službama, voznim parkovim, javnim prijevozima…) Trajnost protektirane gume prema iskustvima potrošača jednaka je trajnosti nove gume

GARANCIJA?

Isto kao i nove gume – 12 mjeseci

SIGURNOST?

Koriste se od strane aviokompanija, vojnih aviona, školskih autobusa, vozila hitne pomoći. Dokazano je da su protektirane gume također sigurne i izdržljive kao i nove gume, zahvaljujći testovima u laboratorijama i godinama iskustva u sličnim primjenama, gdje se koriste nove gume.

EKOLOŠKA OSVJEŠTENOST?

Protektirane gume smanjuju potrošnju energenata kao što su nafta, struja, voda zbog specifičnosti načina izrade protekt gume. Za proizvodnju jedne nove gume utroše se otprilike 182 litre nafte i njezinih derivata, za obnovu gume potrebno je 35 litra.

PROCES PROTEKTIRANJA

POČETNI PREGLED

Dobra protektirana guma mora počivati na čvrstim temeljima. Početni pregled omogučuje da se utvrdi da li se karkasa može koristiti za protektiranje ili ne. Ovaj preliminarni pregled je možda najvažniji korak u procesu protektiranja. U donošenju odluke da se prihvati guma za protektiranje, firma se obavezuje da će staviti svoj brend na gotov proizvod i dati garanciju na isti.

BRUŠENJE

Traka gaznoga sloja je uklonjena sa karkase procesom brušenja. Svaki model guma ima specifičan format u smislu širine, profila i radijusa. Karkasa mora biti izbrušena kako bi se postigla točna dimenzija i to će omogućiti optimalan kontakt između gaznoga sloja i ceste.

PRIPREMA / SANACIJA KARKASE

Nedostaci koji su na karkasi nastali nakon brušenja, sada se mogu popraviti, ako je šteta u prihvatljivim granicama. Stručnjaci su obučeni da prepoznaju koji se nedostatak može popraviti, a koji ne se može. Kada je šteta previše ozbiljna, karkasa se mora odbaciti. Faza sanacija je ključna u procesu obnove.

POSTAVLJANJE GAZNOG SLOJA

Nakon što su popravke provedene, izbrušena karkasa je spremna da dobije novu traku. Postoje dvije vrste procesa vulkanizacije koje se koriste da bi postavili gazni sloj na karkasi: vulkanizacija u kalupu i pre-vulkanizacija. Svaki od ovih načina će pružiti vrhunski proizvod, ali svaki mora biti učinjen od strane kvalificiranih profesionalaca.

VULKANIZACIJA

Vulkanizacija je proces spajanja novog gazećeg sloja sa obnovljenom karkasom. U procesu vulkanizacije u kalupu, spremna karkasa koja je dovedena na točan promjer sa ne-vulkaniziranom gumom je postavljena u kalapu.Onda se toplina primjenjuje tokom određenog vremena da bi došlo do stvrdnjavanja/vulkaniziranja. U procesu pre-vulkanizacije, vulkaniziranje se proizvodi u prostorijama i gdje se zrak grije na struju, paru ili ulje. Karkasa je pripremljena sa novom gumom zatim je postavljena u tu prostoriju gdje pritisak i temperatura vulkaniziraju ljepljiv sloj gume.

ZAVRŠNI PREGLED

Posljednji korak procesa obnove je završni pregled. U ovom dijelu  (protektiranja), sve protektirane gume su studiozno pregledane da se osigura da je to siguran proizvod koji će biti isporučen kupcu.

PONUDA PROTEKT GUMA

NAZIVJED. MJERECIJENA BEZ PDV-A
10R22,5 GAR DE2KOM1640,06 KN
11R22,5 GAR DE2KOM1349,53 KN
12R22,5 GAR GALGO ADTKOM1424,51 KN
13R22,5 GAR ADT KOM1518,23 KN
215/75R17,5 GAR DE2KOM768,48 KN
225/75R17,5 GAR DE2KOM768,48 KN
275/70R22,5 GAR A NTD4KOM1349,53 KN
275/70R22,5 GAR XZE2KOM1349,53 KN
285/70R19,5 GAR LHTKOM1105,87 KN
295/60R22,5 GAR GALGO LHTKOM1462 KN
295/80R22,5 GAR A NTD4KOM1610,78 KN
315/70R22,5 GAR DE2KOM1593,20 KN
315/70R22,5 GAR LHTKOM1593,20 KN
315/80R22,5 GAR ADTKOM1546,34 KN
315/80R22,5 GAR LHTKOM1593,20 KN
315/80R22,5 GAR MSD KOM1452,62 KN
385/65R22,5 GAR RHT KOM1640,66 KN

ONLINE REZERVACIJA SERVISA

Rezervirajte kod nas termin servisa po Vašoj želji.

© Copyright 2017 Jadrantrans servis i trgovina d.o.o. Sva prava pridržava, Design by Lavrea creative studio